مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 14:302022-12-05دانش

اساتید دانشگاه علوم پایه زنجان در میان دانشمندان پر استناد جهان


معاون اداری، مالی،آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم پایه زنجان گفت: پنج استاد دانشگاه علوم پایه زنجان در لیست دانشمندان پر استناد جهان قرار گرفتند.

- ایسنا/زنجان معاون اداری، مالی،آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم پایه زنجان گفت: پنج استاد دانشگاه علوم پایه زنجان در لیست دانشمندان پر استناد جهان قرار گرفتند.

رشید زارع نهندی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه میزان ارجاع به مقاله های یک دانشمند را میزان استناد به آن دانشمند می گویند، اظهار کرد: یک موسسه در شیراز، تحت عنوان پایگاه استنادی علوم جهان اسلام مستقر است که هر ساله دانشگاه های ایران را رتبه بندی کرده و با دسترسی به اطلاعات پایگاه های استنادی بین المللی، دانشمندان و میزان استناد یه آنها را بررسی می کند.

وی افزود: اندازه گیری دانشمند بودن یا رتبه علمی تنها وابسته به این مسئله نیست و پارامترهای دیگری به جز استناد نیز وجود دارند.

زارع نهندی با بیان اینکه پنج استاد دانشگاه علوم پایه زنجان در لیست دانشمندان پر استناد جهان قرار گرفتند، ادامه داد: 5 عضوی که از دانشگاه علوم پایه معرفی شدند از دانشکده شیمی هستند.

وی با اشاره به انتشار لیست 2 درصد دانشمندان پراستناد جهان در پایگاه اطلاعات علمی ISC، تصریح کرد: بابک کریمی، محمدمهدی نجف پور، امین عبدالهی، محمد قلی نژاد و الهام طهما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساتید دانشگاه علوم پایه زنجان در میان دانشمندان پر استناد جهان

اساتید دانشگاه علوم پایه زنجان در میان دانشمندان پر استناد جهان