مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 14:052022-12-05اقتصادي

مشارکت 10 هزار میلیاردی سرمایه گذاران در طرحهای شهرداری یزد


رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری یزد با اشاره به در دستور اجرا بودن 10 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در طرح های شاخص مشارکتی شهرداری، - ایسنا/یزد رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری یزد با اشاره به در دستور اجرا بودن 10 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در طرح های شاخص مشارکتی شهرداری، رویکردهای آتی این سازمان را مبتنی بر ایجاد تحولی عظیم در حوزه سرمایه گذاری ذکر کرد.

محمدرضا پاکدل امروز دوشنبه در حاشیه تور رسانه ای طرح های فاخر مشارکتی شهرداری و سرمایه گذاران بخش خصوصی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان سرمایه گذاری شهرداری به عنوان یکی از بزگترین سازمانهای حوزه سرمایه گذاری در استان دارای یک سری رسالتهاست که تاکنون عمدتاً در قالب طرحهای عمرانی بوده به نحوی که 94 درصد این طرحها عمرانی و کمتر از شش درصد آنها مربوط به سایر طرح ها و غالباً خدمات محور بوده است.

وی با بیان این که با توجه به این که یکی از مهمترین مشکلات امروز شهرداری ها موضوع تامین درامدهای پایدار است، رویکرد آتی سازمان سرمایه گذاری شهرداری مرکز استان را ایجاد تحولی عظیم در حوزه سرمایه گذاری ذکر کرد.

پاکدل از جمله این رویکردها را ایجاد واحدR&D برای بررسی و مطالعات آخرین اتفاقات در شهرداری ها، ایجاد گروه های تمرکز متشکل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 10 هزار میلیاردی سرمایه گذاران در طرحهای شهرداری یزد

مشارکت 10 هزار میلیاردی سرمایه گذاران در طرحهای شهرداری یزد