مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 13:352022-12-05حوادث

عدم کشف 30 درصد جرایم عمومی/ نحوه شناسایی مجرمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد قنبری رییس پلیس آگاهی با اشاره به اینکه پلیس در زمینه هوشمند سازی به بلوغ کامل رسیده است، - رییس پلیس آگاهی با بیان اینکه در جرایم جنایی 10 درصد و در جرایم عمومی حدود 30 درصد رسوب داریم و پرونده بسته نمی شود از نحوه کمک گرفتن پلیس از داده ها و تقاطع گیری برای شناسایی مجرمان گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد قنبری رییس پلیس آگاهی با اشاره به اینکه پلیس در زمینه هوشمند سازی به بلوغ کامل رسیده است، گفت: علاوه بر این اکثر فعالیت هایی را که در مجموعه پلیس آگاهی داشته ایم را هوشمند کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه پلیس آگاهی داده های متعددی را در رابطه با مجرمان جمع آوری کرده است، گفت: این داده ها را جمع آوری کرده، داده پردازی، کمی سازی و داده کاوی کرده ایم تا در پلیس آگاهی بتوانیم در حوزه جرم اطلاعات خوبی داشته باشیم.

مدیریت جرم موضوع مهم و اصلی برای پلیس آگاهی است رییس پلیس آگاهی با بیان که اگر بخواهیم بر جرم مدیریت داشته باشیم باید به دو نکته توجه کنیم، گفت: اقدامات پیش دستانه و پیشگیری از جرم و همچنین اقداماتی که پس از وقوع جرم انجام می دهیم دو موضوع مهم در زمینه مدیریت جرم است که همواره به آن توجه داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم کشف 30 درصد جرایم عمومی/ نحوه شناسایی مجرمان

عدم کشف 30 درصد جرایم عمومی/ نحوه شناسایی مجرمان