مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 13:312022-12-05اقتصادي

سرنوشت عبرت ‍آموز کارخانه آی تی آی شیراز/ مراحل مزایده به کندی در حال طی شدن است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سرنوشت کارخانه آی تی آی از عبرت آموزترین اتفاقاتی است که در صنعت کشور رخ داد.

کارخانه مخابرات راه دور زیرمجموعه شرکت مخابرات کشور و بازوی تولیدی آن به شمار می آمد که با تولید انواع مختلف تجهیزات مخابراتی نیازهای احصا شده این صنعت از سراسر کشور را برطرف می کرد.

با آغاز واگذاری بنگاه های دولتی به بخش خصوصی، آی تی آی نیز با قرار گرفتن در این چرخه از تملک دولت خارج و به مالک خصوصی واگذار شد.

همزمان صنعت مخابرات کشور نیز دستخوش تغییرات شده و رو به افول نهاد.

کارخانه مخابرات راه دور ایران، شرکتی پروژه محور بود که تا پیش از واگذاری با دریافت سفارش از صنایع مخابرات کشور، فعالیت می کرد و پس از واگذاری و متصل نشدن به بخش دولتی، دیگر سفارشی دریافت نکرد.

  کارت سوخت، پروژه ای موفق به شکست آتی آی آخرین پروژه ای که آی تی آی مامور به انجام آن شد، پروژه کارت های سوخت بود که در زمان دولتی بودن به این کارخانه واگذار شد اما پس از آن آی تی آی در فرآیند خصوصی سازی قرار گرفت و مالکان جدید متعهد به انجام آن بودند.

اما زیان ده بودن شرکت و هزینه های سرسام آور این پروژه مدیران آی تی آی را در آستانه انصراف قرار داد تا اینکه مسیح قائمیان، متخصص راه اندازی شبکه های بین بانکی و کارت های هوشمند به کارخانه وارد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت عبرت ‍آموز کارخانه آی تی آی شیراز/ مراحل مزایده به کندی در حال طی شدن است

سرنوشت عبرت ‍آموز کارخانه آی تی آی شیراز/ مراحل مزایده به کندی در حال طی شدن است