مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 13:052022-12-05اجتماعي

تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی پایتخت با اولویت ایجاد درآمدهای پایدار


رییس کمیته عمران شورای شهر تهران گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی تهران با اولویت ایجاد درآمدهای پایدار در برنامه شورای اسلامی و شهرداری تهران قرار دارد.

- رییس کمیته عمران شورای شهر تهران گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی تهران با اولویت ایجاد درآمدهای پایدار در برنامه شورای اسلامی و شهرداری تهران قرار دارد.

محمد آقامیری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بازدید اخیرش از پروژه احداث پارکینگ طبقاتی نیایش گفت: این پروژه به عنوان پروژه ای با امکان ایجاد درآمدهای پایدار برای مدیریت شهری پایتخت است و سازمان عمرانی مناطق و معاونت فنی و عمرانی در اجرایی شدن سیاست های شورا در تکمیل پروژه های نیمه تمام و ایجاد درآمد پایدار نقش پر رنگی داشته اند.

وی با بیان اینکه در مأموریتی که از سوی شورای اسلامی شهر تهران برای معاونت فنی و عمرانی و زیر مجموعه های آن تعریف شد، اولویت اول تکمیل پروژه های نیمه تمامی بود که از دوره های قبل مدیریت شهری در سطح شهر به جا مانده است، تصریح کرد: این پروژه ها که سن برخی از آن ها به 10 تا 15 سال می رسد، به نوعی سرمایه شهر را دپو کرده و هیچ آورده ای برای شهروندان و شهرداری به همراه ندارند.

آقا میری با بیان اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام، پروژه هایی که بتوانند برای شهر درآمد پایدار به همراه داشته باشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی پایتخت با اولویت ایجاد درآمدهای پایدار

تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی پایتخت با اولویت ایجاد درآمدهای پایدار