مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 12:402022-12-05سياسي

در شرایط فشار مذاکره نمی کنیم


امروز دوشنبه، چهاردهم آذر ماه 1401 نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی برگزار شد و ناصر کنعانی به پرسش های خبرنگاران داخلی و خارجی پیرامون مسائل مختلف سیاست خارجی پاسخ داد.

- ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه در نشست خبری هفتگی با خبرنگاران که در محل وزارت امورخارجه برگزار شد، در پاسخ به سوالی در مورد مواضع متفاوت آمریکایی ها در قبال ایران گفت: اولویت آمریکا مذاکرات نیست و تمرکز بر مسائل ها دیگری است.

تناقض رفتاری و دوگانگی گفتاری در مواضع اعضای غربی برجام و مشخصات دولت آمریکا وجود دارد.

به ویژه دوگانگی در عمل و عدم التزام عملی به تعهدات برجام از سوی دولت آمریکا بود که چنین روند نامناسبی را در توافقنامه برجام ایجاد کرد و هم مانع بهره برداری جمهوری اسلامی ایران از منافع و مزایای اقتصادی برجام شد و هم راهکارهای چند جانبه بین المللی را برای حل و فصل موضوعات پیچیده بین المللی مورد تردید و تشکیک قرار داد و دچار اختلال کرد و این نتیجه عملکرد سوء دولت آمریکا است که می بایست مسئول و پاسخگویی رفتار و اقدامات غیر مسئولانه خودشان در این رابطه باشند.

ایران متعهد به برجام بوده و به تعهدات خود عمل کرده است وی تاکید کرد: مقامات آمریکایی می دانند ایران در زیر فشار و با تهدید حاضر به مذاکره و امتیاز نیست، توافق منطق خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در شرایط فشار مذاکره نمی کنیم

در شرایط فشار مذاکره نمی کنیم