مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 12:402022-12-05اقتصادي

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان به ادارات دولتی اخطار داد


مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: همزمان با برودت هوای استان و افزایش مصرف گاز طبیعی، به منظور جلوگیری از هدررفت گاز و بهره مندی بدون وقفه همه مصرف کنندگان در سراسر استان، - نحوه مصرف گازدر ادارات و سازمان های دولتی پایش می شود.

منوچهر فلاح 14 آذرماه با اعلام این مطلب اظهار کرد: از ابتدای آذرماه جاری بازرسان شرکت گاز استان با مراجعه منظم به ادارات، سازمان ها و نهادهای دولتی به پایش و کنترل دمای مصرف گاز طبیعی این اماکن پرداخته و در صورت رعایت نکردن الگوی مصرف بهینه یا دمای رفاه (دمای 18 تا 21 درجه سانتیگراد)، از سرویس خارج نکردن سیستم های گرمایشی خارج از وقت اداری و تعطیلات، عدم استانداردسازی موتورخانه ها، در مرحله اول اخطار کتبی و در مراحل بعدی اقدام قانونی در جهت قطع گاز انجام خواهند داد.

وی ادامه داد: ادارات و سازمان ها ملزم به رعایت کردن دمای رفاه و بهینه کردن سیستم های گرمایشی خود هستند و بایستی نسبت به روشن کردن سیستم گرمایش یک ساعت قبل از شروع به کار اداره و خاموش کردن آن یک ساعت قبل از اتمام ساعت اداری اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: با ورود به فصول سرد سال و افزایش مصرف گاز طبیعی، رعایت الگوی مصرف بهینه و صرفه جویی بسیار حائز اهمیت است به همین دلیل از تمام مشترکین در استان درخواست می شود تا با رعایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان به ادارات دولتی اخطار داد

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان به ادارات دولتی اخطار داد