مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 12:102022-12-05اقتصادي

ایجاد ظرفیت تولید سالانه سه هزار دستگاه محصول در سالن جدید ایران خودرو دیزل


قائم مقام هماهنگی و نظارت گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم رونمایی و آغاز تولید پیکاپ اتوماتیک و افتتاح سالن تولید جدید در شرکت ایران خودرو دیزل، - ایکوپرس- مهدی داداشی، با اشاره به افتتاح سالن تولید جدید در شرکت ایران خودرو دیزل هم زمان با رونمایی و آغاز تولید پیکاپ اتوماتیک در این شرکت، بیان کرد: دستاوردهای ایران خودرو دیزل برای گروه صنعتی ایران خودرو مایه افتخار است و باید به آن بالید.

به گفته وی، با اصلاح ساختار مالی که ظرف یک سال گذشته در ایران خودرو دیزل صورت گرفته و نیز طراحی و تولید محصولات جدید، گام های بلندی در جهت اعتلای این مجموعه برداشته شده است.

قائم مقام هماهنگی و نظارت گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به اینکه در طول دو سال اخیر برنامه ریزی برای طراحی و تولید 12 محصول جدید در ایران خودرو دیزل صورت گرفته است، گفت: اکثر این محصولات به بهره برداری رسیده است و تا چند ماه آینده، مابقی محصولات نیز به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

وی تاکید کرد: ظرفیت ایران خودرو دیزل به عنوان بزرگ ترین خودروساز تجاری کشور بسیار بالا بوده و پیشروی خودروسازان تجاری در کشور است.

داداشی در ادامه یادآور شد: هر محصولی که تولید آن در کشور آغاز می شود، در وهله اول عمق ساخت داخل آن 20 درصد است و به تدریج و با برنامه ریزی برای طراحی و ساخت قط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد ظرفیت تولید سالانه سه هزار دستگاه محصول در سالن جدید ایران خودرو دیزل

ایجاد ظرفیت تولید سالانه سه هزار دستگاه محصول در سالن جدید ایران خودرو دیزل