مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 11:552022-12-05ورزشي

پولادگر: احراز صلاحیت حراستی بر عهده ی ما نیست/ تاکنون چنین اتفاقی ندیده بودم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمد پولادگر پس از لغو مجمع انتخابات فدراسیون اسکواش درباره علت عدم برگزاری مجمع و عدم تایید صلاحیت یکی از کاندیداها به صورت ناگهانی برای شرکت در انتخابات، - معاونت ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش مسوول تایید صلاحیت حراستی نیست و تنها کاندیداها را از نظر مدیریتی تایید می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمد پولادگر پس از لغو مجمع انتخابات فدراسیون اسکواش درباره علت عدم برگزاری مجمع و عدم تایید صلاحیت یکی از کاندیداها به صورت ناگهانی برای شرکت در انتخابات، گفت: مسئولیت تایید صلاحیت ها با من نیست و تنها بخش مدیریتی آن توسط وزارت ورزش و جوانان انجام می شود.

وی افزود: امروز برای برگزاری انتخابات آمده بودیم ولی اعضای مجمع این جلسه را ترک کردند و مجمع از اکثریت افتاد، طبق اساسنامه 15 روز دیگر مجمع را برگزار خواهیم کرد.

پولادگر ادامه داد: تاکنون در فدراسیون خودمان این گونه موارد را نداشتیم اما شاید موردی پیش آمده که لحظه آخر چنین تصمیمی گرفته شده است.

معاون قهرمانی وزیر ورزش تصریح کرد: به صورت قانونی از اتفاقی که در مجمع امروز رخ داد برخوردی نمی کنیم ، اما حرکت اعضا از نظر اخلاقی درست نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پولادگر: احراز صلاحیت حراستی بر عهده ی ما نیست/ تاکنون چنین اتفاقی ندیده بودم

پولادگر: احراز صلاحیت حراستی بر عهده ی ما نیست/ تاکنون چنین اتفاقی ندیده بودم