مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 11:402022-12-05سياسي

آمادگی بازار را برای همکاری همه جانبه با دولت


جمعی از معتمدین بازار ، فعالان اقتصادی ، روسای اتاق اصناف کشور و عضو هیئت رییسه اتاق اصناف ایران در دفتر ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری حاضر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه که در راستای شنیده شدن مشکلات بازاریان در صنوف مختلف در استان ها و رسیدگی و رفع آنها توسط رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری برگزار شد، غلامرضا حسن پور رییس سازمان بسیج اصناف کشور و روسای اتاق بازرگانی تهران، بوشهر، یزد و فارس به نمایندگی از اصناف ایران و معتمدین بازار سراسر کشور برخی نقطه نظرات را بیان و مشکلاتی را مطرح کردند.

همچنین جمع حاضر آمادگی بازار را برای همکاری همه جانبه با دولت اعلام و از حضور میدانی وبازدید رییس جمهور در برخی بازارها و دیدار با کسبه همچون سنندج در راستای اطلاع از مشکلات و در نهایت پیگیری درسطح بالاترین مقام اجرایی کشور تشکر کردند.

حجت الاسلام صالحی رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری نیز با قدردانی از روسای اتاق ها، اتحادیه ها و آحاد اصناف و بازاریان به خاطر هوشیاری در مقابل توطئه های دشمن، گفت: اصناف و بازاریان از ابتدای انقلاب در همه مقاطع حساس با فرهنگ و روحیه جهادی، و نیز حمایت مادی و معنوی در دفاع مقدس و فراخان رهبری در طرح کمک های مومنانه و به ویژه حوادث اخیر، پشتیبان نظام اسلامی بوده و در خدمتگزاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی بازار را برای همکاری همه جانبه با دولت

آمادگی بازار را برای همکاری همه جانبه با دولت