مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 11:402022-12-05اقتصادي

صنعت باید پشتیبان اصلی توسعه فناورانه هرمزگان باشد


رییس جهاد دانشگاهی هرمزگان مانع اصلی رونق فعالیت های پژوهشی و بالندگی این حوزه در مناطقی مثل هرمزگان را فاصله بین نیازهای صنعت به خدمات پژوهشی - تحقیقاتی با ظرفیت های دانشگاه ها دانست و گفت: - صنعت و دانشگاه باید در کنار هم قرار گیرند به گونه ای که هم دانشگاه به نیازهای صنعت پاسخ دهد و هم صنعت خود را در قالب مسئولیت های اجتماعی، پشتیبان اصلی توسعه فناورانه و پژوهشی دانشگاه ها در استان بداند.

محمد دل پسند در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار هرمزگان در گفت وگو با ایسنا، ضمن تبریک هفته پژوهش به همه پژوهشگران، محققان و اندیشمندان کشور، اظهار کرد: امیدوارم فعالیت های این هفته و دستاوردهایی که در نمایشگاه ها و سایر برنامه های این هفته به معرض نمایش گذاشته می شود، اسباب رونق بیشتر فضای فکری و پژوهشی کشور را فراهم کرده و نتایج ملموسی داشته باشد.

وی افزود: خوشبختانه از سال های گذشته در هرمزگان نمایشگاه هفته پژوهش به همت دانشگاه هرمزگان و سایر نهادهای فرهنگی، علمی و پژوهشی استان برگزار می شود که ویترین خوبی از مجموعه فعالیت های پژوهشی استان است.

با توجه به ظرفیت اقتصادی و صنعتی استان، انتظار می رود این ویترین هرساله پررونق تر و چشمگیرتر از قبل و محلی برای نمایش توانمندی های بخش های پژوهشی استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت باید پشتیبان اصلی توسعه فناورانه هرمزگان باشد

صنعت باید پشتیبان اصلی توسعه فناورانه هرمزگان باشد