مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 11:402022-12-05اجتماعي

کار مازوت سوزی نیروگاه شازند به کارزار اعتراضی جمع آوری امضا کشید


شهروندان اراک و شازند در اعتراض به استفاده از مازوت در نیروگاه حرارتی شازند دست به راه اندازی کارزار اعتراضی و جمع آوری امضا زدند.

- ایسنا/مرکزی شهروندان اراک و شازند در اعتراض به استفاده از مازوت در نیروگاه حرارتی شازند دست به راه اندازی کارزار اعتراضی و جمع آوری امضا زدند.

مسئله آلودگی هوای شهر اراک به مشکل لاینفک این شهر بدل شده است، شهری که بواسطه همین آلودگی هوا با وجود جمعیتی کمتر از یک میلیون نفر در لیست کلانشهرهای کشور قرار گرفت و نه تنها مزایای کلانشهری را به خود ندید، همچنان هم بر مدار آلودگی می چرخد.

در طول یک دهه اخیر تلاش های بسیاری برای کاهش آلودگی شهر اراک صورت گرفت و حتی این پروسه تا سال 96 هم به خوبی جواب داد، اما مجددا از سال 96 به بعد روند آلودگی بالا گرفت و هر سال تعداد روزهای ناسالم این شهر از سال قبل بیشتر شد و همین امر باعث شده است که شهروندان این شهر همواره اصلی ترین مطالبه خود را هوای سالم عنوان کنند و حتی در سفر رییس جمهوری به استان مرکزی در 31 تیرماه امسال نیز این مسئله بارها و بارها از سوی مردم، فعالان محیط زیست و مسئولان ارشد استان مطرح شد تا هیات دولت درک درستی از اصلی ترین خواسته مردم این شهر داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار مازوت سوزی نیروگاه شازند به کارزار اعتراضی جمع آوری امضا کشید

کار مازوت سوزی نیروگاه شازند به کارزار اعتراضی جمع آوری امضا کشید