مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 11:302022-12-05سياسي

بیش از 99درصد کارکنان شرکت بهره برداری مترو 2 دوز واکسن دریافت کرده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ به مناسبت ولادت حضرت زینب (س)، - به مناسبت هفته پرستار از کارکنان حوزه فوریت های پزشکی و پرستاران شاغل در شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه تقدیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ به مناسبت ولادت حضرت زینب (س)، آیین تجلیل از کارکنان حوزه فوریت های پزشکی و پرستاران شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه برگزار و از تلاش های متعهدانه، ایثارگرانه و بی شائبه آن ها قدردانی شد.

در این مراسم سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ضمن تبریک هفته پرستار و ولادت حضرت زینب (س) گفت: پرستاران به واسطه برخورداری از موهبت الهی توفیق خدمت و دارا بودن روح بلند و مهربان همواره زبانزد و الگو هستند و ما وظیفه داریم از این منش و روش انسانی و الهی تقدیر کنیم.

مدیر سلامت، ایمنی و محیط زیست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه نیز گزارشی از عملکرد حوزه فوریت های پزشکی در ایام کرونا، واکسیناسیون همگانی و همچنین اقدامات این واحد در شش ماه گذشته ارائه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 99درصد کارکنان شرکت بهره برداری مترو 2 دوز واکسن دریافت کرده اند

بیش از 99درصد کارکنان شرکت بهره برداری مترو 2 دوز واکسن دریافت کرده اند