مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 11:252022-12-05دانش

نظام آموزشی دانشگاه پیام نور بازنگری می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیم تقی زاده در نشست مشترک با اعضای هیئت علمی، مدیران و کارمندان دانشگاه پیام نور استان قم در ارتباط با آمایش اعضای هیئت علمی توضیح داد: - رییس دانشگاه پیام نور از بازنگری در نظام آموزشی دانشگاه پیام نور با هدف تطبیق خدمات آموزشی این دانشگاه بر اساس نیازهای روز جامعه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیم تقی زاده در نشست مشترک با اعضای هیئت علمی، مدیران و کارمندان دانشگاه پیام نور استان قم در ارتباط با آمایش اعضای هیئت علمی توضیح داد: در برخی رشته ها نسبت غیرمتعارفی بین عضو هیئت علمی و تعداد دانشجویان وجود دارد و در علوم پایه این نسبت رعایت نشده است؛ در همین راستا آیین نامه فعالیت های علمی بازنگری خواهد شد.

  رییس دانشگاه پیام نور مهم ترین رسالت دانشگاه پیام نور را دیپلماسی علمی و جذب دانشجوی خارجی عنوان کرد و با اشاره به تصویب جذب دانشجوی خارجی در تهران، قم و فارس، گفت: جذب دانشجوی خارجی یکی از مهم ترین اولویت های دانشگاه پیام نور است و درحال حاضر پیگیر اخذ این مجوز برای استان خراسان رضوی هستیم.

تقی زاده، دانشگاه پیام نور را دانشگاه دولتی مردمی و مورد اقبال آن ها دانست و اظهار کرد: باعث افتخار است که در کنکور سال جاری 160 هزار نفر دانشگاه پیام نور را برای تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام آموزشی دانشگاه پیام نور بازنگری می شود

نظام آموزشی دانشگاه پیام نور بازنگری می شود