مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 11:122022-12-05اجتماعي

دشت کاشان در انتظار ابر و باران


تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر استقرار جو ناپایدار روزهای آینده همراه با فعال شدن سامانه بارشی خفیف در دشت کاشان است.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر استقرار جو ناپایدار روزهای آینده همراه با فعال شدن سامانه بارشی خفیف در دشت کاشان است.

عباس ارغوانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پدیده غالب جوی به صورت ابری همراه با بارش باران برای روز دوشنبه پیش بینی می شود که در روزهای سه شنبه تا پنجشنبه قسمتی ابری همراه با یخبندان در مناطق کوهستانی تغییر خواهد کرد.

وی تصریح کرد: روزهای پنجشنبه تا شنبه هوا ابری و احتمال بارش باران در بیشتر مناطق قابل پیش بینی است که در روز یکشنبه وزش باد با سرعت 10 متر بر ثانیه را خواهیم داشت.

رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: دمای هوای امروز دوشنبه حداکثر 9 درجه بالای صفر است که تا پنجشنبه به 13 درجه خواهد رسید و از روز جمعه روند کاهش دما پیش بینی می شود.

وی افزود: باغداران دشت کاشان، با توجه به فرا رسیدن زمان خواب درختان، نسبت به عملیات کانال کود اقدام کرده و نهال های جوان تازه غرس شده را با اصول فنی بپوشانند.

ارغوانی گفت: با توجه به پیش بینی شرایط یخبندان، نسبت به تخلیه سیستم های آبیاری اقدام کرده و سوخت مورد نیاز تأسیسات گرمایشی را تهیه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشت کاشان در انتظار ابر و باران

دشت کاشان در انتظار ابر و باران