مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 09:002022-12-05پزشكي

1600 بیمار خاص در گلستان رایگان بیمه شدند/ کاهش هزینه درمان بیماران خاص


رییس اداره بیمه گری اداره کل بیمه سلامت گلستان از پوشش بیمه ای رایگان یک هزار و 600 بیمار خاص در استان خبر داد.

- ایسنا/گلستان رییس اداره بیمه گری اداره کل بیمه سلامت گلستان از پوشش بیمه ای رایگان یک هزار و 600 بیمار خاص در استان خبر داد.

رسول خزینی امروز دوشنبه 14 آذر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: سازمان بیمه سلامت ایران به عنوان بزرگترین سازمان بیمه گر پایه در حوزه بهداشت و درمان با تحت پوشش بیش از 45 میلیون در صندوق های پنج گانه خود نقش به سزایی در نظام سلامت جامعه ایفا می کند که از این میزان حدود یک میلیون و 300 هزار نفر در استان گلستان از مزایای خدمات بیمه سلامت برخوردار هستند.

وی افزود: سازمان بیمه سلامت در راستای تعمیم پوشش بیمه همگانی سلامت در جامعه، آمادگی دارد همه افرادی که در حال حاضر فاقد هرگونه پوشش بیمه درمانی هستند را به صورت رایگان و یا با پرداخت حداقل میزان حق بیمه تحت پوشش بیمه درمانی قرار دهند طوری که در حال حاضر 85 درصد از جمعیت بیمه شدگان استان گلستان به صورت رایگان در صندوق های بیمه سلامت همگانی و بیمه روستاییان تحت پوشش بیمه درمانی قرار گرفته اند.

رییس اداره بیمه گری اداره کل بیمه سلامت گلستان با اشاره به اینکه با توجه به حذف دفاتر بیمه درمانی کاغذی و جایگزینی ابزارهای الکترونیک به جای آن، بیمه شدگان سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1600 بیمار خاص در گلستان رایگان بیمه شدند/ کاهش هزینه درمان بیماران خاص

1600 بیمار خاص در گلستان رایگان بیمه شدند/ کاهش هزینه درمان بیماران خاص