مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 08:452022-12-05اقتصادي

ایجاد نیروگاه های خورشیدی صنایع به منظور تحقق یزد نوین


یزد به عنوان استان پیشرو در بهره برداری از انرژی خورشیدی در کشور، ایجاد نیروگاه های خورشیدی خود تأمین توسط صنایع را به عنوان یکی از طرح های پیشران توسعه استان در قالب طرح تحولی «یزد نوین» در دستور کار دارد.

- ایسنا/یزد یزد به عنوان استان پیشرو در بهره برداری از انرژی خورشیدی در کشور، ایجاد نیروگاه های خورشیدی خود تأمین توسط صنایع را به عنوان یکی از طرح های پیشران توسعه استان در قالب طرح تحولی یزد نوین در دستور کار دارد.

استفاده از انرژی های تجدیدپذیر به ویژه انرژی خورشیدی برای تولید برق می تواند باعث کاهش وابستگی به منابع فسیلی، صرفه جویی در مصرف آب برای تولید برق و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای که تأثیر اساسی بر بالا رفتن دمای زمین دارد، شود.

استان یزد از نظر موقعیت جغرافیایی پتانسیل مناسبی در جهت ایجاد و بهره گیری از انرژی خورشیدی در کشور دارد و خوشبختانه رویکرد این استان نیز مبنی بر ایجاد نیروگاه های خورشیدی خود تأمین توسط صنایع است.

تولید برق خورشیدی موتور پیشران توسعه یزد مهران فاطمی استاندار یزد در هفتمین نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری در سال جاری که با حضور مدیران دستگاه های دولتی و صنایع استان یزد برگزار شد، یکی از طرح های پیشران توسعه استان را تولید برق خورشیدی دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد نیروگاه های خورشیدی صنایع به منظور تحقق یزد نوین

ایجاد نیروگاه های خورشیدی صنایع به منظور تحقق یزد نوین