مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 08:202022-12-05سياسي

تقدیر وزیر جهاد کشاورزی از دستاوردهای مرکز تحقیقات بلوچستان


به مناسبت هفته پژوهش، نمایشگاه دستاوردهای موسسه ها، مراکز ملی و استانی منتخب تحقیقاتی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی با حضور وزیر جهاد کشاورزی در محل سالن همایش های موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر واقع درکرج افتتاح شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته پژوهش، نمایشگاه دستاوردهای موسسه ها، مراکز ملی و استانی منتخب تحقیقاتی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی با حضور وزیر جهاد کشاورزی در محل سالن همایش های موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر واقع درکرج افتتاح شد.

در این نمایشگاه 21 موسسه و مرکز ملی پژوهشی و دو مرکز تحقیقاتی منتخب استانی دستاوردهای خود را به بازدیدکنندگان ارائه و در معرض دید عموم قرار دادند.

مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی بلوچستان با ارائه بیش از 20 دستاورد فناورانه، در حوزه کشت بافت گیاهی و بذر، نشریات ترویجی، میوه های گرمسیری و پتانسیل های استان را به نمایش گذاشت، که مورد توجه خاص مسئولان قرار گرفت.

ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی و خیام نکویی، رییس سازمان تحقیقات نیز با حضور در این غرفه و بازدید از دستاوردهای مرکز، بخصوص در حوزه کشت بافت گیاهانی نظیر خرما رقم مجول، زردچوبه، وانیل، مارموتک و غیره از تلاش محققین و همکاران مرکز تقدیر بعمل آوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر وزیر جهاد کشاورزی از دستاوردهای مرکز تحقیقات بلوچستان

تقدیر وزیر جهاد کشاورزی از دستاوردهای مرکز تحقیقات بلوچستان