مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 08:152022-12-05اقتصادي

جابجایی بیش از 3میلیون تن کالا در جنوب سیستان و بلوچستان


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: 3میلیون و 229 هزار و 272 تن کالا در طی 8ماهه سالجاری توسط ناوگان باری در جنوب این استان جابجا شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: 3میلیون و 229 هزار و 272 تن کالا در طی 8ماهه سالجاری توسط ناوگان باری در جنوب این استان جابجا شد.

علی قبا در گفت وگو با ایسنا- افزود: این میزان کالا توسط 177هزار و 901سفر باری جابجا شده است.

وی کالا های نفتی و تجاری را از جمله کالاهای جابجا شده در جنوب استان در این مدت ذکر کرد و گفت: جابجایی کالا در این مدت در جنوب استان نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد حدود 17درصدی را نشان می دهد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان وبلوچستان حمایت از فعالان بخش حمل و نقل کالا را از دیگر اولویت های راهداری ذکر کرد و گفت: با اینکه شیوع ویروس کرونا در جامعه باعث ایجاد محدویت برای خیلی از مردم و اصناف شده بود ولی رانندگان و فعالان حوزه حمل و نقل با تلاش شبانه روزی خود مانع از کمبود مایحتاج مورد نیاز مردم شدند.

وی افزود: در قالب کمیسیون ماده 12 نظارت ویژه بر عملکرد شرکت های حمل و نقل انجام می شود و مردم ، رانندگان و صاحبان کالا می توانند هرگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی بیش از 3میلیون تن کالا در جنوب سیستان و بلوچستان

جابجایی بیش از 3میلیون تن کالا در جنوب سیستان و بلوچستان