مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 07:202022-12-05اقتصادي

توزیع بیش از 15 هزار تن انواع کود بین کشاورزان سیستان و بلوچستان


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی سیستان و بلوچستان در نشست بررسی عملکرد تامین، تدارک وجذب و مصرف کودهای یارانه ای گفت: بر اساس برنامه کودی مصوب ابلاغی در سال جاری 50 هزارو 689 تن کودهای ازته ، - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی سیستان و بلوچستان در نشست بررسی عملکرد تامین، تدارک وجذب و مصرف کودهای یارانه ای گفت: بر اساس برنامه کودی مصوب ابلاغی در سال جاری 50 هزارو 689 تن کودهای ازته ،فسفاته و پتاسه برای استان در نظر گرفته شد.

شریف ملاشاهی جوان افزود: از این میزان کود ،24 هزار و 29 تن کود ابلاغی جذب و مقدار 15 هزار و 467 تن کود برای کشت بین کشاورزان سیستان و بلوچستان توزیع شده است.

وی به رشد 30 درصدی مصرف کودهای فسفاته ، پتاسه و ازته نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان اظهار کرد: با توجه به ادامه کشت محصولات زراعی در جنوب استان ،جذب و مصرف این کودها ادامه دارد .

ملاشاهی تصریح کرد: برای تامین کود اوره سرک مزارع گندم و جو علاوه بر ذخیره استراتژیک با هماهنگی های انجام شده از کارخانجات پتروشیمی مرودشت و بندر عباس در حال حمل به استان می باشد و کشاورزان برای تامین کود اوره هیچگونه دغدغه ای نخواهند داشت.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 15 هزار تن انواع کود بین کشاورزان سیستان و بلوچستان

توزیع بیش از 15 هزار تن انواع کود بین کشاورزان سیستان و بلوچستان