مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 06:402022-12-05ورزشي

تلاش برای حضور بانوان پاراوزنه بردار در بازی های پاراآسیایی


در صورت ارتقاء رکورد بانوان پاراوزنه بردار، شرایط حضورشان در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین فراهم خواهد شد.

- رییس انجمن پاراوزنه برداری گفت: در صورت ارتقاء رکورد بانوان پاراوزنه بردار، شرایط حضورشان در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین فراهم خواهد شد.

حسین رضازاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اعزام تیم پاراوزنه برداری به مسابقات بین المللی امارات، اظهار کرد: این مسابقات از اواخر آذر در دبی برگزار می شود که اعزام وزنه برداران به این مسابقات تنها برای افزایش آمادگی ورزشکاران و ارزیابی رکورد آنها است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از روند برگزاری اردوهای آماده سازی بازیهای پاراآسیایی هانگژو راضی بوده است یا خیر؟ افزود: تا به امروز مشکلی در برگزاری اردوهای آماده سازی نداشتیم و شرایط براساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی حسین توکلی سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری راضی کننده و اردوها بدون وقفه و به طور منظم در حال برگزاری است.

رییس انجمن پاراوزنه برداری همچنین از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور پاراوزنه برداری یادبود مرحوم سیامند رحمان در دو بخش زنان و مردان در اسفندماه خبر داد و تصریح کرد: این مسابقات زیر نظر IPC در محل فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار می شود که بانوان وزنه بردار برای دومین بار در رقابت های قهرمانی کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای حضور بانوان پاراوزنه بردار در بازی های پاراآسیایی

تلاش برای حضور بانوان پاراوزنه بردار در بازی های پاراآسیایی