مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 23:152022-12-04اقتصادي

بانک ها، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی را سرعت بخشند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: بانک های متولی، سرعت در پرداخت تسهیلات حوزه مشاغل خانگی را در دستور کار خود قرار دهند.

- جواد اشرفی، امروز یکشنبه 13 آذر در کارگروه اشتغال استان، اشتغالزایی را از اولویت های اصلی نظام و دولت برشمرد و اظهار کرد: دستگاه های اجرایی نهایت تلاش خود را در زمینه جذب حداکثری منابع داشته باشند.

وی افزود: ایجاد اشتغال از اولویت های دولت است به گونه ای که شخص رییس جمهور وقت گذاشته و شخصاً کارگروه اشتغال را مدیریت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اشرفی از ابلاغ هزار و 280 میلیارد تومان تسهیلات بند ب تبصره 16 در استان خبر داد و گفت: اعتبارات دستگاه های حمایتی از جمله کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی به صورت جداگانه و در قالب تسهیلات بند الف تبصره 16 اختصاص می یابد.

معاون استاندار بیان کرد: در پرداخت تسهیلات بند ب تبصره 16 موضوع منابع و مصارف بانک ها به صورت ملی در نظر گرفته شده و نگاه ویژه ای به استان های کم برخودار از جمله خراسان جنوبی دارد.

وی از تخصیص و هدایت تسهیلات بند ب تبصره 16 به طرح های نیمه تمام و جدید داخل و خارج شهرک های صنعتی نیز خبر داد.

اشرفی با تأکید بر اینکه جلسه استانی کارگروه اشتغال حمایتی در اسرع وقت برگزار شود، بیان کرد: دستگاه هایی که در زمینه اشتغال حمایتی فعالیت دارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی را سرعت بخشند

بانک ها، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی را سرعت بخشند