مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 23:152022-12-04اقتصادي

پرداخت هزینه های آزمایش ژنتیک تا سقف 15 میلیون تومان توسط بهزیستی


مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به نقش مهم آزمایش های ژنتیک در پیشگیری از معلولیت ها، گفت: در حال حاضر تا سقف 15 میلیون تومان هزینه های آزمایش ژنتیک به زوجین پرداخت می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به نقش مهم آزمایش های ژنتیک در پیشگیری از معلولیت ها، گفت: در حال حاضر تا سقف 15 میلیون تومان هزینه های آزمایش ژنتیک به زوجین پرداخت می شود.

حسن شرفی، امروز یکشنبه 13 آذر در نشست خبری به مناسبت هفته جهانی افراد دارای معلولیت که در مرکز توان افزای اوتیسم برگزار شد، به نگهداری 810 معلول در مراکز تحت نظارت بهزیستی اشاره و اظهار کرد: 15 هزار و 398 نفر افراد دارای معلولیت نیز در منزل نگهداری می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه 1.

5 درصد جمعیت معلول کشور در خراسان جنوبی هستند و 24 هزار و 127 نفر مستمری ماهانه از بهزیستی دریافت می کنند، تصریح کرد: بهزیستی در بحث ژنتیک خدمات خوبی ارائه می دهد که نیاز است از سوی شبکه بهداشت و درمان افراد دارای فاکتور خطر ارجاع داده شوند.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی ادامه داد: سوانح رانندگی سهم عمده ای در ایجاد معلولیت دارند و بیشترین معلولان در شهرستان زیرکوه با 4.

92 درصد و کمترین با 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت هزینه های آزمایش ژنتیک تا سقف 15 میلیون تومان توسط بهزیستی

پرداخت هزینه های آزمایش ژنتیک تا سقف 15 میلیون تومان توسط بهزیستی