مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 22:502022-12-04سياسي

ملت ایران عامل شکست تمامی فشار ها و تحریم های دشمنان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید جلیلی شامگاه یکشنبه در اجتماع مردمی ایران قوی با موضوع پاسداشت شهدای مدافع امنیت در تالار مرکزی رشت با بیان اینکه دشمنی استکبار با ملت ایران از ابتدای انقلاب اسلامی آغاز شده است، - نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه ملت ایران عامل شکست تحریم ها است، گفت: دشمن پس از فشار و تزویر به غارتگری روی می آورد، اما این اقدامات نشانه استیصال آن ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید جلیلی شامگاه یکشنبه در اجتماع مردمی ایران قوی با موضوع پاسداشت شهدای مدافع امنیت در تالار مرکزی رشت با بیان اینکه دشمنی استکبار با ملت ایران از ابتدای انقلاب اسلامی آغاز شده است، گفت: اقدامات تروریستی و تجزیه طلبانه اوایل انقلاب دشمنی آشکار با انقلاب اسلامی بود.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه تحریم های سخت اقتصادی با عنوان راهبرد فشار حداکثری بر ملت ایران تحمیل شد، عنوان کرد: دشمن با تمام توان و امکانات وارد میدان شد، اما با این وجود مقامات غربی در موضع گیری رسمی اعلام کردند که فشار حداکثری علیه ملت ایران شکست خورده است.

جلیلی با بیان اینکه ملت ایران عامل شکست تمامی فشار ها و تحریم های دشمنان هستند، افزود: دشمنان در محاسبات خود ملت ایران را که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران عامل شکست تمامی فشار ها و تحریم های دشمنان است

ملت ایران عامل شکست تمامی فشار ها و تحریم های دشمنان است