مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 22:252022-12-04اقتصادي

فراهم شدن حدود 33 هزار فرصت بیمه ای با یارانه دولتی


مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی، روستاییان و عشایری استان مازندران با بیان اینکه 140 هزار خانواده مازندرانی مشمول بیمه روستایی و عشایری هستند، گفت: - امسال 32هزارو 900 فرصت پوشش بیمه ای با یارانه دولت برای متقاضیان فراهم شده است.

محمد ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا، یکی از مهم ترین شاخص ها در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر برای برنامه ریزی و ارزیابی پیشرفت، صندوق عنوان کرد و گفت : امسال 32هزارو 900 فرصت پوشش بیمه ای با یارانه دولت برای متقاضیان فراهم شده است.

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی، روستاییان و عشایری مازندران، تصریح کرد: مازندران استانی با جمعیت بالغ بر 3 میلیون و 400 هزار نفر است که از این تعداد 471 هزار و 389 نفر مشمول عضویت در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هستند.

این مسوول با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد اعضاء صندوق در مازندران بیش از 140 هزار خانوار رسیده است، گفت: بیمه شدگان با پرداخت حداقل حق بیمه قادر به عضویت هستند، چرا که دولت با پرداخت دو برابری حق بیمه شده از اعضای صندوق حمایت می کند.

ابراهیمی مزایای اصلی صندوق بیمه روستایی و عشایری را بازنشستگی، مستمری از کارافتادگی، مستمری بازماندگان و نقل و انتقال سوابق بیمه ای برشمرد و افزود: حداقل حق بیمه یکسال در سال جاری 600 هزار تومان و حداکثر ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم شدن حدود 33 هزار فرصت بیمه ای با یارانه دولتی

فراهم شدن حدود 33 هزار فرصت بیمه ای با یارانه دولتی