مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 20:352022-12-04حوادث

کلاهبرداری از کمک های خیرخواهانه در قم


فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری خواهر و برادری خبر داد که با عنوان کمک خیرخواهانه به مستمندان و نیازمندان مبلغ 60 میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده اند.

- سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان قم امروز 13 آذرماه طی سخنانی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از مال باختگان از خواهر و برادری که تحت عناوین مختلف و با جلب اعتماد شکات اقدام به کلاهبرداری کرده بودند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات کارآگاهان مشخص شد کلاهبرداران تحت عناوین خیرخواهانه، گلریزان و آزادسازی زندانیان غیرعمد، طرح احسان و نیکوکاری افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، ادعای آزاد سازی حساب های مسدود شده توسط مقام قضایی و سرمایه گذاری در واردات و صادرات کالا، کلاهبرداری کرده اند.

میرفیضی ادامه داد: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان، متهمان که بیش از 9 فقره سابقه سرقت دارند، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده به مرجع قضایی تحویل و پس از صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد: قبل از انجام اعمال خیر خواهانه و پرداخت هر گونه وجوه به افرادی که مدعی هستند در موسسه خیریه فعالیت دارند حتماً به صورت حضوری به موسسه مراجعه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری از کمک های خیرخواهانه در قم

کلاهبرداری از کمک های خیرخواهانه در قم