مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 19:202022-12-04سياسي

نیروی دریایی سپاه از نظر کمیت و کیفیت توانایی های بی نظیری دارد


نیروی دریایی سپاه امروز، از نظر کمیت و کیفیت تولید شناورهای رزمی و موشک انداز و مین ریز و سایر انواع شناورهای سطحی و موشک های برد بلند و نقطه زن دارای توانایی های بی نظیری است.

- ایسنا/بوشهر رییس ستاد نیروهای مسلح گفت: نیروی دریایی سپاه امروز، از نظر کمیت و کیفیت تولید شناورهای رزمی و موشک انداز و مین ریز و سایر انواع شناورهای سطحی و موشک های برد بلند و نقطه زن دارای توانایی های بی نظیری است.

سرلشکر محمد باقری یکشنبه 13 آذر پس از بازدید از منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و نمایشگاه دستاوردهای دفاعی نیروی دریایی سپاه اظهار کرد: سالیان طولانی مسئولیت عملیاتی حفاظت از خلیج فارس و تنگه هرمز به عهده سپاه است که با تجربیات ارزشمندی که این نیروی دلاور از دوران دفاع مقدس و تامین امنیت خلیج فارس به دست آورده است در این سال ها در حال توسعه توان و قدرت و ارتقای آمادگی است.

وی افزود: نیروی دریایی سپاه امروز، از نظر کمیت و کیفیت تولید شناورهای رزمی و موشک انداز و مین ریز و سایر انواع شناورهای سطحی و موشک های برد بلند و نقطه زن دارای توانایی های بی نظیری است که قابل مقایسه با گذشته نیست و با تکیه این توان دفاعی توانسته از خلیج فارس به طور کامل محافظت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی دریایی سپاه از نظر کمیت و کیفیت توانایی های بی نظیری دارد

نیروی دریایی سپاه از نظر کمیت و کیفیت توانایی های بی نظیری دارد