مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 19:002022-12-04اقتصادي

عضویت 140 هزار نفر در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان همدان


مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر همدان با بیان اینکه 140 هزار نفر در استان عضو این صندوق هستند گفت: بر اساس ابلاغ سهمیه استان از سوی ستاد کشوری ثبت نام 25 هزار نفر از کشاورزان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مهدی سماوات عصر امروز در نشست خبری به مناسبت سالروز تاسیس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اظهار کرد:  در حال حاضر پایین ترین سطح حق بیمه در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر 50 هزار تومان و بالاترین 133 هزار تومان است که به صورت ماهانه پرداخت می شود.

  وی با اشاره به اینکه ممکن است حق بیمه به صورت ماهانه یا یک ساله توسط بیمه شده پرداخت شود و این کاملا اختیاری است گفت: در حال حاضر دولت در این صندوق به عنوان کارفرما عمل کرده و دو برابر سهم حق بیمه پرداخت می کند.

  مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر همدان به مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی و بازماندگان در این صندوق اشاره کرد و افزود: از سال 96 سقف سنی بیمه شده در این صندوق برداشته شد و طبق قانون مجلس افراد 18 تا 50 سال می توانند عضو صندوق باشند.

  وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال 1400 هر فردی که به 70 سال رسیده بود و 10 سال حق بیمه پرداخت کرده بود، بازنشست شد افزود: طبق اصل 29 قانون اساسی، دولت مکلف است همه مردم را بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت 140 هزار نفر در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان همدان

عضویت 140 هزار نفر در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان همدان