مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 18:212022-12-04سياسي

خاموشی: امنای موقوفات برای افزایش بهره وری وقف برنامه داشته باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی امروز در ارتباط ویدئوکنفرانسی در نخستین همایش منطقه ای آموزشی توجیهی امنا موقوفات و روسای ادارات اجرایی استان های مازندران، گیلان، گلستان و سمنان که در ساری برگزار شد، خواستار نگاه جدید به ماده 5 اوقاف و پیگیری و توسعه آن در امر وقف شد و اظهار کرد: امروز میزان امین های اوقاف با سال گذشته قابل مقایسه نیست و خروجی کار خوب است.

وی افزود: توصیه نخست این است که امنا با یکدیگر تبادل اطلاعات کنند یعنی کارکردهای موفق یکدیگر را الگو بگیرند و اجرایی کنند، باید کم کم به سمت وحدت رویه در مسئله امین ها برویم، اگر امینی با مستاجرین برخورد نظام مندی دارد و جریان کارشناسی ها دقت نظر و الگوریتم ذهنی خوبی دارد، بقیه هم مثل او عمل کنند.

خاموشی با بیان اینکه افزایش درآمدها در بحث اجرا یک موضوع ولی در بحث بهره وری بالاتر بحث دیگری است، گفت: اگر زمین های زراعی و عرصه ای برای ساخت و ساز تجاری یا مسکونی، خدماتی، صنعتی و یا معدن مدنظرتان است، دقت نظر داشته باشید که نقطه نظر و پیشنهادات را به یکدیگر بدهید.

رییس سازمان اوقاف و امورخیریه کشور با اشاره  به تذکرات مفید امین، خاطرنشان کرد: امکانات امنا با یکدیگر تفاوت دارد، حرکت حقوقی ضرورت دارد، برای حدنگاری و تحکیم اسناد ثبتی و GIS خواهشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاموشی: امنای موقوفات برای افزایش بهره وری وقف برنامه داشته باشند

خاموشی: امنای موقوفات برای افزایش بهره وری وقف برنامه داشته باشند