مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 18:062022-12-04سياسي

صادرات دو میلیون دلاری صنایع فناور استان مرکزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک مهدی اسلام پناه، ظهر امروز در جلسه ستاد فرماندهی دانش بنیان در دانشگاه اراک اظهار کرد:حمایت و پشتیبانی در توسعه در بخش علم و یکی از اقدامات خوب و بزرگ است که در کشور رقم خورد.

رییس سازمان استاندارد ادامه داد: حمایت رهبر معظم از بنیاد ملی نخبگان، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و حمایت معنوی از پژوهشکده ها باعث رشد و اقتدار ایران و کسب رتبه های بین المللی را شده است، در حال حاضر گفتمان شکل گرفته  و باید در میدان عمل تجاری سازی را برای نخبگان، نسل جوان و فناوران فراهم کنیم.

اسلام پناه با بیان اینکه صنایع فناور استان  دو میلیون دلار صادرات داشته است، ادامه داد: این صنایع همچنین 180 میلیارد تومان فروش داخلی داشته اند و امکان رشد آن به صورت تصاعدی وجود دارد.

وی افزود: هسته های تجاری سازی در بازار با حمایت صندوق های نوآوری و پژوهشی نیز می توانند راه خود را پیدا کنند.

رییس سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه باید از ظرفیت نقدینگی بخش خصوصی و سرمایه گذاران در این حوزه را نهایت استفاده را برد تا در کنار نخبگان باشند، اظهار کرد: بزرگ شدن مقیاس اقتصاد دانش بنیان تنها با درست اجرا شدن قانون جهش تولید امکان پذیر است، البته این مقیاس نیز با رهبری شرکت های پیشرو دانش بنیان شکل بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات دو میلیون دلاری صنایع فناور استان مرکزی

صادرات دو میلیون دلاری صنایع فناور استان مرکزی