مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 17:252022-12-04سياسي

بهادری جهرمی: دشمنان اصرار دارند جمهوری اسلامی را طوری جلوه دهند که واقعی نیست


با شروع به کار دولت سیزدهم، مسیر کشور مجدد رو به رشد شده است چرا که مجدداً به به توان داخلی تکیه کرده ایم.

- سخنگوی دولت گفت: با شروع به کار دولت سیزدهم، مسیر کشور مجدد رو به رشد شده است چرا که مجدداً به به توان داخلی تکیه کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بهادری جهرمی در نشست با حضور در جمع فرماندهان، مدیران و کارکنان ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران با تبریک سالروز تصویب قانون اساسی گفت: قانون اساسی در نظامات حقوقی مختلف دنیا به سه روش تصویب می شود؛ روش اعطایی که قانون اساسی از سوی حاکم به مردم اعطا می شود، روش نیمه اعطایی که قانون اساسی از سوی حاکم به مجلس ارائه و سپس تصویب می شود و روش مردم سالارنه متن قانون اساسی از سوی نمایندگان مردم تهیه و به تصویب می رسد.

استاد حقوق دانشگاه تربیت مدرس در ادامه به تشریح فرآیند تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران پرداخت و اشاره کرد که سه مرتبه مراجعه به آرای عمومی برای تعیین نوع نظام، انتخاب نمایندگان مردم در مجلس بررسی نهایی قانون اساسی و تصویب نهایی متن قانون اساسی انجام شده که این شیوه از مردم سالاری در تصویب قانون اساسی، در جهان بی بدیل است.

سخنگوی دولت ادامه داد: علی رغم این مردم سالاری در کشور ما، فضای ذهنی که برای مردم جهان نسبت به جمهوری اسلامی شکل می دهند، یک نظام بسته و ضد مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهادری جهرمی: دشمنان اصرار دارند جمهوری اسلامی را طوری جلوه دهند که واقعی نیست

بهادری جهرمی: دشمنان اصرار دارند جمهوری اسلامی را طوری جلوه دهند که واقعی نیست