مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 17:052022-12-04سياسي

امنای موقوفات باید برای افزایش بهره وری وقف برنامه ریزی کنند


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: امنای موقوفات باید به کل قوانین وقف آشنا باشند و برای افزایش بهره وری وقف با اجرای پروژه های عمرانی برنامه ریزی کنند.

- رییس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: امنای موقوفات باید به کل قوانین وقف آشنا باشند و برای افزایش بهره وری وقف با اجرای پروژه های عمرانی برنامه ریزی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه امروز (یکشنبه 13آذماه) در ارتباط ویدئوکنفرانسی در نخستین همایش منطقه ای آموزشی توجیهی امنا موقوفات و روسای ادارات اجرایی استان های مازندران، گیلان، گلستان و سمنان که در ساری برگزار شد، خواستار نگاه جدید به ماده 5 اوقاف و پیگیری و توسعه آن در امر وقف شد و اظهار کرد: امروز میزان امین های اوقاف با سال گذشته قابل مقایسه نیست و خروجی کار خوب است.

وی تصریح کرد: توصیه نخست این است که امنا با یکدیگر تبادل اطلاعات کنند؛ یعنی کارکردهای موفق یکدیگر را الگو بگیرند و اجرایی کنند، باید کم کم به سمت وحدت رویه در مسئله امین ها برویم؛ اگر امینی با مستاجرین برخورد نظام مندی دارد و جریان کارشناسی ها دقت نظر و الگوریتم ذهنی خوبی دارد، بقیه هم مثل او عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنای موقوفات باید برای افزایش بهره وری وقف برنامه ریزی کنند

امنای موقوفات باید برای افزایش بهره وری وقف برنامه ریزی کنند