مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 17:052022-12-04فرهنگي

چرا تیزر برخی فیلم ها از تلویزیون پخش نمی شود؟


معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی از استمرار پخش تیزر فیلم های در حال اکران از شبکه های مختلف سیما خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارش رسیده، حبیب ایل بیگی در جلسه شورای صنفی نمایش با اشاره به همراهی و مساعدت ریاست سازمان صدا وسیما در پخش رایگان تیزر فیلم های در حال اکران گفت: با توافقات صورت گرفته ما بین ریاست سازمان سینمایی و ریاست صدا وسیما مدتی است که پخش تیزر فیلم ها از شبکه های مختلف سیما با سهولت و نظم بیشتری در حال انجام است که همین موضوع منجر به استقبال خوب تهیه کنندگان و صاحبان فیلم ها از این طرح شده است.

ایل بیگی درباره عدم پخش تیزر دو فیلم در حال اکران که منجربه طرح برخی شایعات نیز شده است، گفت: واقعیت این است که تمام بسترها برای پخش قاعده مند تیزرها از تلویزیون آماده شده است، البته اگر تهیه کننده ای ضوابط و شرایط پخش تیزر تلویزیون را رعایت نکرد، نباید آن را به حساب عدم همراهی تلویزیون بگذاریم.

وی در ادامه تصریح کرد: روند مجوز پخش تیزر از شبکه های مختلف سیما مستلزم شرایط و تشریفاتی است که باید تهیه کنندگان فیلم و مالکان اثر به آن واقف باشند تا منجر به صدور مجوز پخش تیزر شود.

ایل بیگی با اشاره به رویکرد تازه صدا وسیما در پخش تیزر فیلم های در حال اکران تصریح کرد: در گذشته یکی از مشکلات عمده جامعه سینمایی عدم پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا تیزر برخی فیلم ها از تلویزیون پخش نمی شود؟

چرا تیزر برخی فیلم ها از تلویزیون پخش نمی شود؟