مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 16:202022-12-04پزشكي

دو محموله جدید 40 و 50 تنی آنتی بیوتیک در راه داروخانه ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پدرام پاک آیین از ورود محموله جدید انواع آنتی بیوتیک به میزان 40 تن به کشور خبر داد و افزود: این محموله شامل یک میلیون انواع سوسپانسیون آنتی بیوتیک، - پدرام پاک آیین سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: محموله جدید آنتی بیوتیک به میزان 40 تن امروز یکشنبه سیزدهم آذر ماه از گمرک فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و از مبدأ هند وارد کشور شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پدرام پاک آیین از ورود محموله جدید انواع آنتی بیوتیک به میزان 40 تن به کشور خبر داد و افزود: این محموله شامل یک میلیون انواع سوسپانسیون آنتی بیوتیک، آزیترومایسین 100 و 200 میلی گرم، شربت آموکسی سیلین، شربت کوآموکسی کلاو و سفکسیم است که از طریق هند وارد کشور شد.

وی گفت: با هماهنگی های صورت گرفته توسط وزارت بهداشت، این محموله امروز وارد کشور شده و بلافاصله پس از آزمایش های لازم و شناسه گذاری در سراسر کشور توزیع می شود.

دستیار رسانه ای وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین اظهار داشت: روز جمعه نیز محموله بعدی به میزان 50 تن حاوی یک میلیون و 200 هزار آنتی بیوتیک دیگر از همین چهار نوع با هماهنگی وزارت بهداشت و با هدف تکمیل بازار آنتی بیوتیک به کشور وارد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو محموله جدید 40 و 50 تنی آنتی بیوتیک در راه داروخانه ها

دو محموله جدید 40 و 50 تنی آنتی بیوتیک در راه داروخانه ها