مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 16:152022-12-04بين الملل

دادستان پیشین آمریکا: ترامپ محکوم می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از تارنمای نشریه نیوزویک، «گلن کرشنر» در مصاحبه ای با شبکه خبری سی بی اس ، افزود که تحقیقات جاری در مورد ترامپ عواقب حقوقی بی سابقه ای برای وی در پی خواهد داشت.

- دادستان سابق فدرال ایالات متحده در پاسخ به سوالی در مورد تحقیقات جاری علیه ترامپ پیش بینی کرد که رییس جمهوری پیشین آمریکا در نهایت محکوم می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از تارنمای نشریه نیوزویک، گلن کرشنر در مصاحبه ای با شبکه خبری سی بی اس ، افزود که تحقیقات جاری در مورد ترامپ عواقب حقوقی بی سابقه ای برای وی در پی خواهد داشت.

ترامپ با انبوهی از اتهامات روبرو است که از جمله بارزترین آن ها شورش 6 ژانویه 2021 و تلاش وی برای غیرقانونی جلوه دادن پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری 2020 است.

وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا علاوه بر این در حال تحقیق در مورد سوء استفاده ترامپ از اطلاعات طبقه بندی شده و فوق محرمانه و نگهداری صد ها سند در اقامتگاهش است.

دادستان منطقه ای جورجیا نیز اعلام کرده است که تحقیق درباره تلاش های ترامپ برای تحت فشار قرار دادن مقامات این ایالت با هدف پیدا کردن آرای کافی برای تغییر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری خود ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان پیشین آمریکا: ترامپ محکوم می شود

دادستان پیشین آمریکا: ترامپ محکوم می شود