مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 16:002022-12-04پزشكي

تجلیل از سفیدپوشان نمونه گیلان به مناسبت روز پرستار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز در این همایش با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علی ها و روز پرستار گفت: - به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار در مراسمی از 400 پرستار نمونه و خانواده های شهدای مدافع سلامت گیلان قدردانی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز در این همایش با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علی ها و روز پرستار گفت: امروز از  10 درصد کل جامعه پرستاری گیلان قدردانی شد.

حیدرعلی بالو با اشاره به اینکه بدون حضور پرستار هیچ گاه یک تیم پزشکی حتی یک روز قادر به ادامه کار نیست افزود: قطعاً پرستاران بیشترین نقش را در کسب سلامتی بیماران دارند و آرامش بیمار و همراه آنان مستقیماً به نوع رفتار و برخورد پرستاران بستگی دارد و این هنر، منحصراً در اختیار قشر پرستار است.

وی همچنین از آغاز پرداخت حق تعرفه پرستاری در استان پس از 14 سال خبر داد و تاکید کرد: نخستین پرداخت 3 ماه بهار 1401 از این تعرفه پرداخت شده و این روند پرداختی ادامه خواهد داشت تا بخشی از زحمات این قشر پرتلاش جبران شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین از استخدام 5 هزار پرستار در سراسر کشور در سال جدید خبر داد و گفت: در حال حاضر 4 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از سفیدپوشان نمونه گیلان به مناسبت روز پرستار

تجلیل از سفیدپوشان نمونه گیلان به مناسبت روز پرستار