مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 15:452022-12-04سياسي

سومین جشنواره «رهبران پیروزی و قهرمانان مبارزه با تروریسم جهانی» برگزار می شود


به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد، سومین جشنواره «رهبران پیروزی و قهرمانان مبارزه با تروریسم جهانی» در سه محور ادبی، هنری و رسانه ای برگزار می شود.

- سومین جشنواره رهبران پیروزی و قهرمانان مبارزه با تروریسم جهانی برگزار می شود به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد، سومین جشنواره رهبران پیروزی و قهرمانان مبارزه با تروریسم جهانی در سه محور ادبی، هنری و رسانه ای برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در آستانه سومین سالگرد شهادت علمداران بزرگ جبهه مقاومت، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد، مسابقه و جشنواره ادبی و فرهنگی تحت عنوان رهبران پیروزی و قهرمانان مبارزه با تروریسم جهانی در سه محور ادبی، هنری و رسانه ای برگزار می کند.

شرکت‎کنندگان می توانند تولیدات فکری و ادبی خود را با الهام گرفتن از راهی که این دو شهید مقاومت ترسیم کرده اند، ارائه کنند.

عناوین ارائه تولیدات فرهنگی وادبی در این جشنواره شامل زندگی شهدای مقاومت و قهرمانان مبارزه با تروریسم جهانی ، پیام شهدای مقاومت در پیروزی حق و دفاع از حقوق مظلومان و نقش شهدای مقاومت در نشر فرهنگ مقاومت و شهادت است.

علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند آثار تولیدی خود را به شماره واتساب و تلگرام 009647730141915 ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین جشنواره «رهبران پیروزی و قهرمانان مبارزه با تروریسم جهانی» برگزار می شود

سومین جشنواره «رهبران پیروزی و قهرمانان مبارزه با تروریسم جهانی» برگزار می شود