مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 15:052022-12-04سياسي

وحدت رویه در تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان خراسان رضوی ضرورت دارد


مدیر دانشنامه دفاع مقدس استان خراسان رضوی گفت: با توجه به نقش تعیین کننده یگان های رزم خراسان در دوران دفاع مقدس و تقدیم یک هزار شهید در رده های فرمانده گروهان، - مدیر دانشنامه دفاع مقدس استان خراسان رضوی گفت: با توجه به نقش تعیین کننده یگان های رزم خراسان در دوران دفاع مقدس و تقدیم یک هزار شهید در رده های فرمانده گروهان، گردان، تیپ و جانشین لشکر باید با تکیه به توانمندی نویسندگان استانی برای این شهدای والامقام مقالات علمی نگارش شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهارمین نشست هم اندیشی نویسندگان گروه شهدا و اشخاص دانشنامه دفاع مقدس استان خراسان رضوی با حضور سرهنگ پاسدار جواد قاصد نظامیان مدیر دانشنامه دفاع مقدس استان در مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی برگزار شد.

سرهنگ نظامیان در این نشست با تبیین ضرورت تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان به عنوان یک کتاب مرجع، توضیح داد: تلاش مدیریت دانشنامه دفاع مقدس استان در تدوین این مجموعه بر این است که بستری فراهم کند تا نویسندگان علاقه مند به فعالیت در حوزه تدوین دانشنامه به این عرصه ورود پیدا کنند.

یکی از امتیازاتی که استان خراسان رضوی در مأموریت تدوین دانشنامه دفاع مقدس نسبت به سایر استان ها دارد این است که نویسندگان این اثر پژوهشی از جمع پیشکسوتان دفاع مقدس، یگان ها و رده های نیروهای مسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت رویه در تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان خراسان رضوی ضرورت دارد

وحدت رویه در تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان خراسان رضوی ضرورت دارد