مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 15:052022-12-04اقتصادي

صندوق ذخیره حسابی برای سرمایه گذاری های آتی شهر تبریز است


شهردار تبریز با تاکید بر اینکه صندوق ذخیره سرمایه گذاری ظرفیتی است تا فشار مالی در مواقع مشکلات اقتصادی متوجه شهرداری نشود، گفت: این حساب، حسابی ذخیره برای سرمایه گذاری های آتی شهر است که چند سال بعد آنقدر قدرتمند شود که بتواند شهر را اداره کند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز با تاکید بر اینکه صندوق ذخیره سرمایه گذاری ظرفیتی است تا فشار مالی در مواقع مشکلات اقتصادی متوجه شهرداری نشود، گفت: این حساب، حسابی ذخیره برای سرمایه گذاری های آتی شهر است که چند سال بعد آنقدر قدرتمند شود که بتواند شهر را اداره کند.

یعقوب هوشیار، یکشنبه 13 آذرماه، در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: محل تامین منابع مالی و محل هزینه صندوق ذخیره سرمایه گذاری شهرداری در ماده 2 مشخص شده است.

وی با بیان اینکه این کار ذخیره درآمدها برای آینده شهر است، افزود: اگر پنج سال قبل این کار انجام می شد، شهرداری تبریز امروز مشکل درآمد نداشت.

وی این صندوق را بستر مناسبی برای شفاف سازی دانست و افزود: اگر بخواهیم از منابع بانکی تسهیلاتی دریافت کنیم، این صندوق به عنوان تضمین می تواند عمل کند.

هوشیار، هر گونه فعل و انفعالات این صندوق را مطابق آیین نامه مالی شهرداری عنوان کرد و گفت: هر نوع پروژه تعریفی در این صندوق در صحن شورای اسلامی شهر مطرح خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق ذخیره حسابی برای سرمایه گذاری های آتی شهر تبریز است

صندوق ذخیره حسابی برای سرمایه گذاری های آتی شهر تبریز است