مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 15:052022-12-04اقتصادي

هدف گذاری سمنان برای ایجاد 16 شهرک فناوری تا آخر سال


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان از هدف گذاری این استان برای راه اندازی 16 شهرک فناوری در این استان تا پایان سال خبر داد و گفت: رویداد روستاهای نو فن در راستای حل مسائل و مشکلات روستاها با استفاده از ظرفیت و پتانسیل شرکت های دانش بنیان اجرایی می شود.

- محمدرضا صادقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان یکشنبه 13 آذر 1401 در جلسه ستاد توسعه اقتصادی دانش بنیان استان اظهار کرد: جلسات ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان در ایم استان باید با برنامه زمانی مشخص و به موقع برگزار شود.

وی با اشاره به برنامه استان برای تدوین سند دانش بنیان وعده داد: سند دانش بنیان استان با احصاء اولویت ها و با رویکرد مساله محوری تدوین شده و اجرایی خواهد شد.

صادقی با تاکید بر اینکه انشالله تا پایان سال 1402 تعداد 16 شهرک فناوری برای استان راه اندازی خواهد شد، خاطرنشان کرد: توجه به صنایع تبدیلی و افزایش راندمان بخش کشاورزی با استفاده از فناوری های بومی، در دستور کار است.

وی عنوان کرد: در حوزه استفاده از گیاهان دارویی باید تلاش کنیم تا بهترین استفاده ممکن انجام شود.

معاون اقتصادی استاندار سمنان با اشاره به اینکه بهینه سازی مصرف نیرو در سطح استان دستور کار است، اظهار کرد: برش استانی و بانکی تسهیلات تبصره 16 آماده شده و به زودی به مرحله ابلاغ در خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری سمنان برای ایجاد 16 شهرک فناوری تا آخر سال

هدف گذاری سمنان برای ایجاد 16 شهرک فناوری تا آخر سال