مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 15:002022-12-04ورزشي

وضعیت قایقرانی کرمانشاه هر روز بدتر می شود


ملی پوش سابق قایقرانی، وضعیت این رشته را در کرمانشاه بد توصیف کرد و گفت: عوامل مختلفی باعث شده تا امروز شاهد چنین شرایطی در این رشته ورزشی مهم باشیم که روزگاری در آن تعداد قابل توجهی ملی پوش داشتیم.

- نازنین رحمانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اُفت قایقرانی کرمانشاه، اظهارکرد: زمانی در این رشته حدود 10 دعوتی به اردوهای تیم ملی داشتیم، اما اکنون بجز یکی دو نفر، دیگر دعوتی از ورزشکاران کرمانشاه به اردوها نداریم.

وی یکی از مهمترین دلایل این شرایط را نداشتن فضایی برای تمرین ورزشکاران اعلام کرد و گفت: تا چندسال پیش ورزشکاران این رشته در دریاچه شهربازی تمرینات خود را انجام می دادند، دریاچه ای که هرچند کوچک بود، اما از دل آن قهرمانان زیادی رشد کردند.

دارنده چهار مدال آسیایی ادامه داد: بعد از اینکه این دریاچه به بخش خصوصی واگذار و آن را خشک کردند، دیگر جایی برای تمرین نداشتیم، تا اینکه با رایزنی رییس پیشین هیات به سراب نیلوفر رفتیم که آن هم خشک شد.

این ورزشکار کرمانشاهی با بیان اینکه این گرفتاری ها باعث شد تا قایقرانان برای ادامه کار دلسرد و بی انگیزه شوند، اظهار کرد: هرچند مدتی را هم در فضای پشت سدها تمرین کردیم، اما میزان خطر آن بالا بود و بُعد مسافت قایقرانان را اذیت می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت قایقرانی کرمانشاه هر روز بدتر می شود

وضعیت قایقرانی کرمانشاه هر روز بدتر می شود