مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 14:152022-12-04حوادث

متخلفین در کمین غازهای خاکستری آستانه اشرفیه


سرپرست اداره حفاظت محیط زیست آستانه اشرفیه از دستگیری شکارچیان غازهای خاکستری به همراه شش قبضه سلاح شکاری خبر داد.

- رامین حسین زاده در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه غازهای خاکستری به همراه دیگر پرندگان مهاجر از سیبری به مکان های زمستان گذرانی آستانه اشرفیه آمده اند، اظهار کرد: متخلفین همواره در کمین مهمانان زیبای خاکستری ما هستند و با توجه به ممنوعیت شکار، با متخلفان در این زمینه برخورد قانونی می شود.

وی افزود: مامورین یگان حفاظت محیط زیست آستانه اشرفیه موفق شدند شش قبضه اسلحه مجاز و غیر مجاز شکاری و لاشه چند قطعه غاز خاکستری را در دو مرحله گشت و کنترل شبانه از متخلفین شکار و صید کشف و ضبط کنند.

حسین زاده ادامه داد: با توجه به ممنوعیت شکار پرندگان وحشی تا ابلاغ دستور العمل صید و شکار از سوی سازمان حفاظت محیط زیست هیچ فردی حق ندارد پرندگان مهاجر را شکار کند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر غازهای خاکستری، قوهای فریادکش، قوهای گنگ، خوتکا و دیگر مرغابی سانان نیز به اکوسیستم های ارزشمند این شهرستان آمده اند و ما برای حفاظت از این مهمانان زیبا نظارت ها را دو چندان کرده ایم.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست آستانه اشرفیه در خصوص وضعیت بیماری آنفلوانزای پرندگان در این شهرستان تصریح کرد: با توجه به اینکه این شهرستان هر ساله پذیرای ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متخلفین در کمین غازهای خاکستری آستانه اشرفیه

متخلفین در کمین غازهای خاکستری آستانه اشرفیه