مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 13:452022-12-04اجتماعي

نابودی یک سوم خاک در اثر توسعه ناپایدار و فعالیت های مخرب انسانی


مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان سمنان از تبدیل تدریجی آلودگی خاک به یک تهدید فراگیر جهانی خبر داد و گفت: بنا بر نظرات کارشناسی و تحقیقات انجام شده در این بخش یک سوم خاک زمین بر اثر توسعه ناپایدار و فعالیت های مخرب انسانی نابود شده است.

- ایسنا/سمنان مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان سمنان از تبدیل تدریجی آلودگی خاک به یک تهدید فراگیر جهانی خبر داد و گفت: بنا بر نظرات کارشناسی و تحقیقات انجام شده در این بخش یک سوم خاک زمین بر اثر توسعه ناپایدار و فعالیت های مخرب انسانی نابود شده است.

جعفر مرادی حقیقی 14آذرماه در مراسم روز جهانی خاک در سالن شهید نقاشیان اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان سمنان اظهار کرد: امروزه، خاک به یک تهدید پنهانی در زیر پای انسان ها بدل شده است.

وی تصریح کرد: خاک منبع عظیم ثروت اندوزی برای جامعه انسانی است و بسیاری از مسائل حیاتی و نیازهای ضروری انسان و جامعه به آن وابسته است.

مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان به اهمیت خاک در زیست انسانی پرداخت و گفت: بیش از 95 درصد نیازهای غذایی بشر و درصد قابل توجهی از پوشاک و سایر مایحتاج جمعیت رو به رشد انسان در بستر خاک تولید و تأمین می شود این در حالی است که بشر با اقداماتی که در راستای توسعه و زندگی راحت تر انجام می دهد باعث آلودگی و نابودی این منبع مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نابودی یک سوم خاک در اثر توسعه ناپایدار و فعالیت های مخرب انسانی

نابودی یک سوم خاک در اثر توسعه ناپایدار و فعالیت های مخرب انسانی