مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 13:402022-12-04سياسي

تکمیل پرونده عاملان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومیدادگستری استان فارس، حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی در مراسم تکریم و معارفه دادستان شهرستان قیروکارزین با اشاره به حوادث اخیر در این استان اظهار داشت: - رییس کل دادگستری فارس از تکمیل و بررسی پرونده عاملان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومیدادگستری استان فارس، حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی در مراسم تکریم و معارفه دادستان شهرستان قیروکارزین با اشاره به حوادث اخیر در این استان اظهار داشت: پرونده عاملان حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ (ع) تکمیل شده و در حال بررسی است.

وی همچنین با اشاره به اهمیت رسیدگی به وضعیت اغتشاشگران نیز تأکید کرد: دادگستری فارس پرونده اغتشاشگران را به صورت قاطع و قانونی پیگیری خواهد کرد.

  موسوی در ادامه ضمن ابراز رضایت از امنیت مطلوب شهرستان قیروکارزین گفت: این امنیت نتیجه تلاش مسئولان به ویژه اعضای شورای تأمین و آگاهی و بصیرت و حضور همیشه در صحنه مردم ولایتمدار قیروکارزین است.

وی مردم داری و حفظ شأن و منزلت مراجعه کنندگان به دستگاه قضایی را از اولویت های دادگستری دانست و افزود: افزایش رضایت مندی مردم در اجرای برنامه های سند تحول قضایی نقش مؤثری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پرونده عاملان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ

تکمیل پرونده عاملان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ