مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 12:552022-12-04اقتصادي

سنگ سود مشارکت بانک ها پیش پای تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی


براساس قانون، در قراردادهای مشارکتی بین فعالان اقتصادی با بانک ها، دوران مشارکت باید تمام شود تا سود دوران مشارکت برداشته شود اما عدم انجام این الزام قانونی، - ایسنا/کرمان دادستان کرمان گفت: براساس قانون، در قراردادهای مشارکتی بین فعالان اقتصادی با بانک ها، دوران مشارکت باید تمام شود تا سود دوران مشارکت برداشته شود اما عدم انجام این الزام قانونی، موجب زمین گیر شدن و عدم بهره برداری بسیاری از واحدهای اقتصادی و تولیدی می شود.

مهدی بخشی 13 آذرماه در حاشیه بازدید از مجتمع بین راهی کوثر(شهرستان کرمان) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مشکلات زیادی در مسیر تولید وجود دارد که یکی از این مشکلات در مجتمع بین راهی کوثر مشاهده شد که با وجود 80 درصد پیشرفت فیزیکی، به دلیل نبود نقدینگی در حال تخریب و از بین رفتن اموال است.

وی ادامه داد: در این پروژه در سال 96 در حالی که هنوز سرمایه گذاری این پروژه کامل نشده، بانک سود مشارکت را برداشته و این امر موجب عدم تکمیل و بهره برداری مجتمع شده و با این اقدام، به دلیل مرور زمان هزینه تکمیل و بهره برداری از این پروژه به چندین برابر افزایش یافته است.

بخشی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: دستگاه قضایی استان کرمان در سنوات قبل همایشی را به منظور تبیین موضوعات مربوط بین فعالان اقتصادی و بانک ها برگزار نمود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ سود مشارکت بانک ها پیش پای تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی

سنگ سود مشارکت بانک ها پیش پای تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی