مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 12:502022-12-04سياسي

آریان پور: مرور تاریخ گذشته در مقابله با جنگ شناختی دشمن راهگشاست


نماینده مردم مینودشت و کلاله در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در مقابله با جنگ پیچیده و شناختی دشمن از تمام درس هایی که خوانده ایم، هیچ درسی به اندازه مرور تاریخ و افزایش آگاهی و تشخیص دوست و دشمن به ما کمک نمی کند.

- نماینده مردم مینودشت و کلاله در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در مقابله با جنگ پیچیده و شناختی دشمن از تمام درس هایی که خوانده ایم، هیچ درسی به اندازه مرور تاریخ و افزایش آگاهی و تشخیص دوست و دشمن به ما کمک نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا آریان پور در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز یکشنبه (13 آذرماه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بیش از دو ماه است که دشمنان تاریخی ایران بزرگ که دست و پای آنها در انقلاب سال 57 از دسترسی و چپاول منابع داخلی کوتاه شده، از طریق عوامل و مزدوران خود در تلویزیون های اینترنشنال سعودی، بی بی سی انگلیسی، من و تو اسراییلی و وی.

او.

ای آمریکایی دست به یک جنگ شناختی و ترکیبی علیه ملت ایران زده اند.

وی در ادامه تصریح کرد: اجزای این جنگ ترکیبی که توسط تلویزیون های مذکور و صفحات مجازی وابسته به آنها طی سال ها شروع و اجرا شده است، شامل استفاده از ترفندهای رسانه ای فریبنده مثل تامین و تسری تخلفات یک فرد از یک گروه به کل آن گروه و تخریب و تضعیف گروه های مرجع مردم شامل پزشکان، روحانیون، نیروهای مسلح، فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آریان پور: مرور تاریخ گذشته در مقابله با جنگ شناختی دشمن راهگشاست

آریان پور: مرور تاریخ گذشته در مقابله با جنگ شناختی دشمن راهگشاست