مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 12:502022-12-04اقتصادي

عقب ماندگی صنعت بیمه در تحول دیجیتال


وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: در اجرای برنامه های تعیین شده برای تحول دیجیتال در صنعت بیمه عقب ماندگی وجود دارد که باید این موضوع رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احسان خاندوزی در پیام ویدیویی به مناسبت روز بیمه و بیست و نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه با اشاره به ضرورت تحول دیجیتال در صنعت بیمه اظهار کرد: یکی از جهت گیری های عمده صنعت بیمه باید به سمت تحول دیجیتال باشد و همانطور که در همایش سال گذشته گفتم، این صنعت باید به سمت بیمه گری هوشمند حرکت کند و ابعاد آن به جامعه و مخاطب توضیح داده شود.

وی افزود: هر چند اقداماتی در بحث تحول دیجیتال در صنعت بیمه انجام شده اما هنوز راه زیادی وجود دارد و هر چند که جهت گیری های درستی شکل گرفته اما سرعت تحولات با آنچه که جامعه نخبگانی انتظار دارند و با آنچه که در صدر برنامه های مردمی رییس جمهوری در نظر گرفته شده فاصله بسیار زیادی وجود دارد و از این رو باید به این تحولات سرعت ببخشیم.

وزیر اقتصاد با اشاره به برنامه های و اقدامات مد نظر گرفته شده در تحول دیجیتال صنعت بیمه گفت: کروکی آنلاین، پرداخت آنلاین خسارت ها، اتصال برخط دستگاه ها و نهادهای مرتبط با بحث بیمه با یکدیگر از جمله اقدامات برای ایجاد تحول دیجیتال است که در تحقق این برنامه ها عقب ماندگی قابل توجهی وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب ماندگی صنعت بیمه در تحول دیجیتال

عقب ماندگی صنعت بیمه در تحول دیجیتال