مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 12:052022-12-04بين الملل

برده داری مُدرن امارات با استثمار و تبعیض نژادی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه المیادین در گزارشی با اشاره به اینکه کارگران مهاجر در امارات از شدیدترین نوع برده داری مدرن در سایه نقض استثمار و تبعیض نژادی رنج می برند، - پشت ساختمان سر به فلک کشیده ای که ابر ها را در امارات لمس می کند و نور های شگفت انگیزی که چشم ها را به خود خیره می کند، دنیایی از نوع دیگری حاکم است، دنیایی که در آن برده داری مُدرن زیادی وجود دارد و بر کارگران مهاجر به ویژه آفریقایی ها تاثیر بسیار بدی می گذارد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه المیادین در گزارشی با اشاره به اینکه کارگران مهاجر در امارات از شدیدترین نوع برده داری مدرن در سایه نقض استثمار و تبعیض نژادی رنج می برند، افزود: آن ها در معرض انواع مختلف استثمار و تبعیض نژادی از جمله پرداخت اجباری هزینه های غیرقانونی استخدام، کسر حقوق تا ضبط گذرنامه قرار دارند.

بر اساس شبکه المیادین، باتوجه به مستندات چندین سازمان، شاید آنچه بیشتر مخفی مانده است موارد استثمار جنسی تجاری و قاچاق انسان باشد.

به استناد رسانه های غربی همچنین پس از عملیات نظامی روسیه در اوکراین و روند آوردن دختران از مناطق جنگی و درگیر کردن آن ها برای کار در فحشا سوابق سیاه امارات در مورد قاچاق انسان را ثبت و آشکار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برده داری مُدرن امارات با استثمار و تبعیض نژادی

برده داری مُدرن امارات با استثمار و تبعیض نژادی