مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 11:302022-12-04فرهنگي

داوران مسابقه نمایشنامه نویسی سودای عشق معرفی شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از امور ارتباطات رسانه ای و روابط عمومی سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر سودای عشق، دبیرخانه جشنواره تئاتر «سودای عشق» در اطلاعیه ای اسامی اعضای داوران بخش مسابقه نمایشنامه نویسی جشنواره را که با حکم سعید .

- از سوی دبیرخانه جشنواره اسامی داوران بخش مسابقه نمایشنامه نویسی سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر سودای عشق اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از امور ارتباطات رسانه ای و روابط عمومی سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر سودای عشق، دبیرخانه جشنواره تئاتر سودای عشق در اطلاعیه ای اسامی اعضای داوران بخش مسابقه نمایشنامه نویسی جشنواره را که با حکم سعید نجفیان دبیر جشنواره منصوب شده اند اعلام کرد.

بر این اساس لیلی عاج نویسنده و کارگردان تئاتر و مدرس، بهار کریم زاده نویسنده، بازیگر و کارگردان و مهرداد رایانی مخصوص مدرس نویسنده بازیگر و کارگردان، رضا گشتاسب نویسنده و کارگردان و مسعود ملکوتی نیا نویسنده کارگردان و مدرس دانشگاه به عنوان داوران بخش مسابقه نمایشنامه نویسی، آثار شرکت کننده در این بخش را مورد ارزیابی قرار می دهند.

دبیر خانه جشنواره با ابراز خرسندی و سپاس از مشارکت و حضور نمایشنامه نویسان سراسر کشور اعلام کرد: بخش مسابقه نمایشنامه نویسی جشنواره سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوران مسابقه نمایشنامه نویسی سودای عشق معرفی شدند

داوران مسابقه نمایشنامه نویسی سودای عشق معرفی شدند