مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 11:002022-12-04بين الملل

5 نکته از شاهکارهای اقتصادی دولت روحانی!


یکی از چند قلم وقاحت جریان اشرافی غربگرا این است که براساس خسارت هایی که خود به اقتصاد کشور وارد کرده اند، سیاه نمایی و اظهار طلبکاری می کنند و تلاش طاقت فرسای دولت جدید برای جبران تدریجی این ضربات خسارت بار را کتمان می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، یکی از چند قلم وقاحت جریان اشرافی غربگرا این است که براساس خسارت هایی که خود به اقتصاد کشور وارد کرده اند، سیاه نمایی و اظهار طلبکاری می کنند و ضمناً تلاش طاقت فرسای دولت جدید برای جبران تدریجی این ضربات خسارت بار را کتمان یا تحریف می کنند.

در یکی از صدها نمونه سیاه بازی از این جنس، روزنامه شرق، تحلیلی با موضوع حکمرانی از خوب و بد منتشر کرده و آورده است: رییس سازمان برنامه و بودجه به تازگی از عدم افزایش قیمت بنزین در بودجه سال آتی خبر داد و به دنبال آن روزنامه ایران ارگان رسمی دولت نیز تیتر زد: بنزین 1402 بدون تغییر .

این روزنامه که خبر را ظاهرا بسیار مثبت تلقی کرده و به همین سبب تیتر یک خود را به آن اختصاص داد، اما در ادامه خود به غیرمنطقی و غیرعملی بودن این تصمیم به نوعی اعتراف کرده و حل این معضل حاد را به راهکاری احاله می دهد که معلوم نیست چیست و فقط قرار است غیرقیمتی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 نکته از شاهکارهای اقتصادی دولت روحانی!

5 نکته از شاهکارهای اقتصادی دولت روحانی!